Dapatkan Voucher Diskaun Belanja Tenunan Brunei

Memakai kain songket bukan sekadar nak begaya, tapi juga kita boleh melestarikan budaya Melayu. Apalagi Hari raya ini penuh dengan tradisi menghias rumah, membuat kueh- mueh, beraya ke rumah rakan dan keluarga dengan memakai baju Melayu dan Tenunan Songket membuat kita hari raya penuh makna. Jangan lupa abadikan hari raya anda bergambar dengan memakai songket dan upload ke media sosial sendiri.

Kami banyak mendapat ide- ide cemerlang dari pelanggan untuk membuat program Terima Kasih Pelanggan ini, terutama untuk memberikan diskaun belanja kepada pelanggan. Akhirnya kami meluluskan program ini selama 1 tahun, dari 17 hari bulan April sampai tahun hadapan 17 Hari Bulan April 2024. Mudah- mudahan tahun hadapan kami ada program diskaun lain lagi untuk pelanggan setia yang membeli tenunan songket kami.

Dalam program Terima Kasih Pelanggan ini, kami khusus tujukan para pelanggan kami yang sudah membeli produk kami untuk mengikuti program ini. Hanya dengan mengupload gambar diri dengan memakai kain Tenunan Songket produk kami di media sosial, maka anda akan mendapatkan diskoun belanja 10% dari total belanja anda, berbaloi kan?

Persyaratan:
1. Folow akaun Instagram @tenunansongkett. Untuk yang akaun private, hantar mesej kepada kami untuk difollowback.
2. Buat perkataan menarik pada deskripsi gambar dengan menyertakan @tenunansongkett #tenunansongket. Supaya senang kami cek posting anda.
Ketentuan lain:
1. Kami akan DM anda untuk memastikan anda pernah membeli produk kami, jika betul kami akan memberikan voucher belanja diskaun.
2. Voucher hanya dapat digunakan untuk pembelian kain instock, bukan order tempahan
3. Voucher hanya dapat digunakan untik 1 kali belanja saja.
3. Program ini berlaku setahun sejak gambar ini diupload tarikh 17 Hari Bulan April 2023 sampai 17 Hari Bulan April 2023

Share:

Leave your thought here

Your email address will not be published.

Chat kami sekarang